Articolul precedent |
Articolul urmator |
566 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 15:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147(4) (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 TOPALO, Valentina. Educaţie deschisă: conţinut, structură şi învăţare în MOOCs. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 6, 29 septembrie 2016, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 6, Vol.2, pp. 41-45. ISBN 978-9975-50-201-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 6, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică" 6, Bălţi, Moldova, 29 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147(4) | ||||||
Pag. 41-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Higher education is facing an unusual challenge with the advent of Massive Open Online Courses (MOOCs), available online to learn for free. What does this mean for academic libraries? What is the role of the librarian in Moocs movement? What are the challenges that librarians now face? Which is the position of librarians in the emergence of MOOCs as well as the role that librarians might take within research, OER production and presentation of MOOCs platforms. |
||||||
Cuvinte-cheie MOOCs, libraries, Moocs platforms, copyright, licensing, information literacy, challenges |
||||||
|