Educaţie deschisă: conţinut, structură şi învăţare în MOOCs
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
568 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 15:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147(4) (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
TOPALO, Valentina. Educaţie deschisă: conţinut, structură şi învăţare în MOOCs. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 6, 29 septembrie 2016, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 6, Vol.2, pp. 41-45. ISBN 978-9975-50-201-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 6, Vol.2, 2017
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică"
6, Bălţi, Moldova, 29 septembrie 2016

Educaţie deschisă: conţinut, structură şi învăţare în MOOCs

Open Education : content, structure and learning goals

CZU: 378.147(4)

Pag. 41-45

Topalo Valentina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 mai 2019


Rezumat

Higher education is facing an unusual challenge with the advent of Massive Open Online Courses (MOOCs), available online to learn for free. What does this mean for academic libraries? What is the role of the librarian in Moocs movement? What are the challenges that librarians now face? Which is the position of librarians in the emergence of MOOCs as well as the role that librarians might take within research, OER production and presentation of MOOCs platforms.

Cuvinte-cheie
MOOCs, libraries, Moocs platforms, copyright, licensing, information literacy, challenges