Articolul precedent |
Articolul urmator |
581 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-17 11:42 |
SM ISO690:2012 CALALB, Mariana. Competența de lectură – parte integrantă a educației literar-artistice. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 6, 29 septembrie 2016, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 6, Vol.1, pp. 13-15. ISBN 978-9975-50-202-3.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 6, Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică" 6, Bălţi, Moldova, 29 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The lack of reading is a human-general phenomenon nowadays. Without reading, communication, clear and correct expression are limited. Currently, each country is looking for opti-mal solutions for the development of reading skills. This is a major problem for the Moldovan young people, who are really tempted on social networks and spend less time on reading. The given premise got me interested in the issue of reading as an integrated part of Literary and Artistic Education. |
||||||
Cuvinte-cheie reading skills, language education, Literary and Artistic Education, evaluation standards, interactive methods, pupil, communication |
||||||
|