Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-23 15:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81’342 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
Lingvistică. Limbi (5173) |
![]() VÂLCU, Marcela. Formarea la elevi a competențelor de identificare a unor grupuri vocalice – diftong/ triftong și a componentelor acestora. In: Știință, educație, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 69-70. ISBN 978-9975-83-041-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Știință, educație, cultură Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 10 februarie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81’342 | ||||||
Pag. 69-70 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article is addressed vowel groups represented diphthongs, triphthongs in terms of their teaching in school. Are examine some cases more difficult, for recognizing these phonetic units, on which work illustrating the steps recommended to identify diphthong / triphthong and delimitation of vowels and semivocalelor. |
||||||
Cuvinte-cheie segment complex vowel, diphthong, triphthong, voice, semivowel. |
||||||
|