Formarea la elevi a competențelor de identificare a unor grupuri vocalice – diftong/ triftong și a componentelor acestora
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
693 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-23 15:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81’342 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4065)
Linguistics and languages (5171)
SM ISO690:2012
VÂLCU, Marcela. Formarea la elevi a competențelor de identificare a unor grupuri vocalice – diftong/ triftong și a componentelor acestora. In: Știință, educație, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 69-70. ISBN 978-9975-83-041-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Știință, educație, cultură
Vol.2, 2017
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 10 februarie 2017

Formarea la elevi a competențelor de identificare a unor grupuri vocalice – diftong/ triftong și a componentelor acestora

CZU: 37.016:81’342

Pag. 69-70

Vâlcu Marcela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 martie 2019


Rezumat

This article is addressed vowel groups represented diphthongs, triphthongs in terms of their teaching in school. Are examine some cases more difficult, for recognizing these phonetic units, on which work illustrating the steps recommended to identify diphthong / triphthong and delimitation of vowels and semivocalelor.

Cuvinte-cheie
segment complex vowel, diphthong, triphthong, voice, semivowel.