Articolul precedent |
Articolul urmator |
568 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-10 15:33 |
SM ISO690:2012 BARBAROŞ, Ninel. Lesen als kognitiontheorie und als sozialisationsforschung. Vergleichsaspekte. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 79-82. ISBN 978-9975-46-240-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 79-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În timp ce cercetările (PISA), privind promovarea lecturii în rândurile tinerilor din Europa,vizează mai mult extragerea corectă de informaţii din texte, cercetările de socializare a lecturii accentuează din în ce mai puternic manifestările active şi realizările constructive ale cititorilor. Competenţa lectorală cuprinde, de asemenea, capacităţile motivaţional-emotive şi comunicativ-interactive. Prin urmare, competenţa lecturală e definită ca, capacitatea de a înţelege textul într-un anumit orizont cultural, unde se completează, se intersectează şi se intercalează: înţelegerea cognitivă a textului, participarea motivaţională şi emoţională, reflectarea şi comunicarea în continuare cu alţi cititori. |
||||||
|