Articolul precedent |
Articolul urmator |
1044 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 15:55 |
SM ISO690:2012 CARAMAN, Vlad. Etapele devenirii eroului în romanul adolescentului miop de Mircea Eliade. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.3, pp. 29-33. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.3, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 29-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
„Nearsighted adolescent novel‖ is the book classic example of Bildungsroman. The hero, being shortsighted soul goes through different changes to get personality. Therefore we have in these novel stages of becoming a hero: the complex after puberty, physical punishment experiences further knowledge, log role as mirror of the soul, humiliation and hatred etc. So we have a perfect lesson of selfknowledge. |
||||||
|