Eficiența personala și actualizarea de sine a cadrului didactic în contextul prevenirii starii de burnout / sindromul arderii emoționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1152 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 14:12
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Eficiența personala și actualizarea de sine a cadrului didactic în contextul prevenirii starii de burnout / sindromul arderii emoționale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 57-64. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Eficiența personala și actualizarea de sine a cadrului didactic în contextul prevenirii starii de burnout / sindromul arderii emoționale


Pag. 57-64

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

This article represents a theoretical and practical study that highlights the correlation: personal self - efficacy updating of teachers - prevention of burnout state. The introduction was made a brief excursus historical content specific and non-specific play patterns status burnaut and components of this state, individual symptoms, what is observed in interpersonal relations and the autoorganizational level. Finally, propose strategies / methods, forms and procedures for preventing and overcoming the state of burnaut.