Articolul precedent |
Articolul urmator |
647 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-23 15:46 |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela. Consemnarea rezultatelor observarii – etapa importanta în formarea abilitaților de explorare a mediului de catre preșcolari. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 10-17. ISBN 978-9975-46-294-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 10-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is about the problem of organizing and correct using of the observation method, which leads to developing the discovery abilities of the preschoolars. The stage of assignation of the observation’s results is highlighted, whereas the educators ignore them. The author gives concrete examples of assignation of the observation’s results: graphical, practical and mental. |
||||||
|