Consemnarea rezultatelor observarii – etapa importanta în formarea abilitaților de explorare a mediului de catre preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
647 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-23 15:46
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela. Consemnarea rezultatelor observarii – etapa importanta în formarea abilitaților de explorare a mediului de catre preșcolari. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 10-17. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Consemnarea rezultatelor observarii – etapa importanta în formarea abilitaților de explorare a mediului de catre preșcolari


Pag. 10-17

Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

This article is about the problem of organizing and correct using of the observation method, which leads to developing the discovery abilities of the preschoolars. The stage of assignation of the observation’s results is highlighted, whereas the educators ignore them. The author gives concrete examples of assignation of the observation’s results: graphical, practical and mental.