L'hypertexte dans la campagne électorale. Difficultés de traduction
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
324 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-07 15:05
SM ISO690:2012
TODOS, Dorina. L'hypertexte dans la campagne électorale. Difficultés de traduction. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.1, SSU, pp. 209-212.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.1, SSU, 2014
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 8 august 2014

L'hypertexte dans la campagne électorale. Difficultés de traduction


Pag. 209-212

Todos Dorina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2019


Rezumat

În cadrul acestui articol, analizăm funcţionarea hipertextului în discursul politic, în special în cel al candidaţilor la alegerile prezidenţiale în Franţa. Subiectul este tratat din punctul de vedere al strategiilor discursive (manipularea, persuasiunea, jocul de cuvinte, teama, inducerea în eroare, eufemismele) întrebuinţate în cadrul campaniilor electorale. Ne mai referim la eventualele dificultăţi şi la tehnicile de traducere/aplicate pentru astfel de texte (transpoziţia, adaptarea, modulaţia de sintaxă, compensarea etc.).