Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-07 15:05 |
SM ISO690:2012 TODOS, Dorina. L'hypertexte dans la campagne électorale. Difficultés de traduction. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.1, SSU, pp. 209-212. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.1, SSU, 2014 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice" Chișinău, Moldova, 8 august 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 209-212 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul acestui articol, analizăm funcţionarea hipertextului în discursul politic, în special în cel al candidaţilor la alegerile prezidenţiale în Franţa. Subiectul este tratat din punctul de vedere al strategiilor discursive (manipularea, persuasiunea, jocul de cuvinte, teama, inducerea în eroare, eufemismele) întrebuinţate în cadrul campaniilor electorale. Ne mai referim la eventualele dificultăţi şi la tehnicile de traducere/aplicate pentru astfel de texte (transpoziţia, adaptarea, modulaţia de sintaxă, compensarea etc.). |
||||||
|