Le phénomène de la place de l’adjectif qualificatif dans l’enseignement du français
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
356 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-29 15:29
SM ISO690:2012
LEON, Alisa. Le phénomène de la place de l’adjectif qualificatif dans l’enseignement du français. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.1, SSU, pp. 187-190.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.1, SSU, 2014
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 8 august 2014

Le phénomène de la place de l’adjectif qualificatif dans l’enseignement du français


Pag. 187-190

Leon Alisa
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2019


Rezumat

Întrebuinţarea adjectivelor calificative în fraza franceză este motivată semantic şi structural. De regulă, în poziţie postnominală, unele adjective calificative exprimă un conţinut concret, iar în poziţie prenominală aceleaşi adjective capătă conţinut abstract. Profesorul de limba franceză nu poate scăpa din vedere aceste aspecte funcţionale ale unităţilor adjectivale.