Articolul precedent |
Articolul urmator |
356 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-29 15:29 |
SM ISO690:2012 LEON, Alisa. Le phénomène de la place de l’adjectif qualificatif dans l’enseignement du français. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.1, SSU, pp. 187-190. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.1, SSU, 2014 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice" Chișinău, Moldova, 8 august 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 187-190 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Întrebuinţarea adjectivelor calificative în fraza franceză este motivată semantic şi structural. De regulă, în poziţie postnominală, unele adjective calificative exprimă un conţinut concret, iar în poziţie prenominală aceleaşi adjective capătă conţinut abstract. Profesorul de limba franceză nu poate scăpa din vedere aceste aspecte funcţionale ale unităţilor adjectivale. |
||||||
|