Articolul precedent |
Articolul urmator |
746 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-01 15:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811'02 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Limbi (3298) |
SM ISO690:2012 BOZ, Olga. Metodologie modernă în abordarea didactică a limbilor clasice. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 202-205. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 1, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811'02 | ||||||
Pag. 202-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article we will present the definitions of the most important up-to-dates concepts in the teaching and learning Latin. The aim is to highlight the advantages indentified from the perspective of the students and the challenges of a new teaching didactical, conceptualized by the teacher. Finaly, we propose several types of exercises to address this didactical phenomenon. |
||||||
Cuvinte-cheie methodology, strategy, Latin, teaching, learning, student, classical, modern |
||||||
|