Articolul precedent |
Articolul urmator |
567 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 18:07 |
SM ISO690:2012 SULA, Lilia. Deosebirile dintre sistemul învăţămîntului superior din SUA şi Franţa: avantaje şi dezavantaje. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 327-332. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 327-332 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul principal al acestui articol este de a informa şi de a împărtăşi cu colegii şi toti cititorii opiniile proprii şi cunoştinţele obţinute la studii în America şi Franţa. Ce poate fi mai frumos decît o experienţă internaţională, ca apoi să implementam aceasta în ţara noastră? SUA şi Franţa fac parte din topurile cele mai alese ţări pentru calitatea instituţiilor sale de învăţămînt superior. Avantajul se datorează sistemului lor divers de studii. |
||||||
Cuvinte-cheie studii superioare, sistem de învăţămînt, burse, stagii, studenţi internaţionali, a colabora, domenii de studii superioare |
||||||
|