Articolul precedent |
Articolul urmator |
623 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-04 15:30 |
SM ISO690:2012 STOIANOVA, Inga. On the Nature of Errors in Teaching English. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 317-326. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 317-326 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article deals with the issues of errors in teaching foreign language. The process of correcting errors involves a thorough study and the nature of the error as well as the teacher‟s and student‟s attitude to error. The author presents the classification of errors according to various criteria. |
||||||
Cuvinte-cheie phonological/vocabulary/morphological errors, systematic /non-systematic errors |
||||||
|