On the Nature of Errors in Teaching English
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
623 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-04 15:30
SM ISO690:2012
STOIANOVA, Inga. On the Nature of Errors in Teaching English. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 317-326.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 3-a, 2013
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013

On the Nature of Errors in Teaching English


Pag. 317-326

Stoianova Inga
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

The present article deals with the issues of errors in teaching foreign language. The process of correcting errors involves a thorough study and the nature of the error as well as the teacher‟s and student‟s attitude to error. The author presents the classification of errors according to various criteria.

În articolul de față se studiază aspectele ce țin de problema erorilor în pre-darea limbilor străine. Procesul de corectare a erorilor și greșelilor necesită un studiu amplu ce ține de esența erorilor, precum și a atitudinii a profesorilor și studenților față de ele. Autorul prezintă o clasificare a erorilor conform diferitor criterii.

Cuvinte-cheie
phonological/vocabulary/morphological errors, systematic /non-systematic errors