Utilizarea tehnologiilor informaţionale în cadrul orelor de limbă engleză la ASEM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
632 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-18 20:11
SM ISO690:2012
VASILACHI, Serghei. Utilizarea tehnologiilor informaţionale în cadrul orelor de limbă engleză la ASEM. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.3, pp. 121-124. ISBN 978-9975-75-836-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.3, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Utilizarea tehnologiilor informaţionale în cadrul orelor de limbă engleză la ASEM

JEL: A-23

Pag. 121-124

Vasilachi Serghei
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2018


Rezumat

Any lecturer knows the importance of finding ways to determine successful student involvement in class activities. Thus, he /she tries to define the areas of interest of the students in the lesson and create a positive atmosphere by supporting learners’ level of interest through maintaining an appropriate level of active class participation using ICT in Teaching English at AESM. In order to provide the optimum level of participation the lecturer must take into account the students’ attention, depending on the level of their knowledge of English. Moreover, effective teaching techniques with the help of ICT should address the students’ needs and abilities achieved. Therefore, in today’s digitalized world, it is essential to streamline ICT usage strategies in an English lesson at AESM.

Cuvinte-cheie
student involvement, class participation, learners’ level, ICT usage, digitalized world