Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
957 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-25 16:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.46:811'374 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Limbi (3234) |
SM ISO690:2012 IXARI, Aliona. Însuşirea directă şi indirectă a lexicului prin utilizarea dicţionarului şi citirea extensivă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2007, nr. 5-6(46), pp. 89-91. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(46) / 2007 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.46:811'374 | ||||||
Pag. 89-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Students learn vocabulary in a direct and indirect way. The importance of vocabulary to reading comprehension has long been established. Reading should be promoted because it leads to greater vocabulary growth. Dictionaries are useful to students not only of languages but of all subjects that is why good dictionary skills should be trained. |
||||||
|