Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
750 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-23 14:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1(478+4) (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 MIDARI, Veronica, TOMŞA, Aurelia. Factorii care determină calitatea învăţământului profesional tehnic din Republica Moldova şi experienţa ţărilor Uniunii Europene în domeniu. . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 8-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.1(478+4) | ||||||
Pag. 8-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Calitatea formării profesionale determină calitatea forţei de muncă. La ora actuală, Republica Moldova se confruntă cu problema reducerii calităţii formării profesionale în cadrul învăţământului profesional tehnic, ceea ce este condiționat de particularităţile economiei naţionale și ale sistemului educaţional, de o slabă interacţiune între sistemele educaţional şi economic. Însă, în majoritatea cazurilor, calitatea joasă este rezultatul modului de organizare şi de funcţionare a învăţământului profesional tehnic. Acest articol scoate în evidenţă cauzele ineficienţei sistemului educaţional, aducând argumente factologice de ordin financiar și managerial, dar şi privind modalitatea de organizare a procesului educaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie vocational education and training, quality assurance, professional training. |
||||||
|