Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
781 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 14:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.61+37.034 (1) |
Psihologie socială (975) |
Educație (14311) |
SM ISO690:2012 SOLOVEI, Rodica, ŞOȘU, Aurelia. Grupul ca obiect de reflecţie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 70-79. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.61+37.034 | ||||||
Pag. 70-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problematica grupului, inclusiv prin prisma opiniilor specialiştilor din domeniu. Este specificat faptul că, în cadrul procesului educaţional din Republica Moldova, subiectul dat se regăsește în curriculumul de educaţie civică. Proiectul didactic prezentat relevă câteva aspecte importante ale conceptului de grup: caracteristicile de bază și tipurile, relaţiile interpersonale din cadrul grupului, importanţa asocierii oamenilor în grupuri etc. Proiectul didactic este elaborat în contextul pedagogiei competenţelor şi al conceptului de educaţie centrată pe elev. |
||||||
Cuvinte-cheie Group, social group, civic education, student-centered education, characteristics of group, interpersonal relations. |
||||||
|