Grupul ca obiect de reflecţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
781 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 14:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.61+37.034 (1)
Psihologie socială (975)
Educație (14311)
SM ISO690:2012
SOLOVEI, Rodica, ŞOȘU, Aurelia. Grupul ca obiect de reflecţie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 70-79. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455

Grupul ca obiect de reflecţie

The group as object of reflection

CZU: 316.61+37.034

Pag. 70-79

Solovei Rodica1, Şoșu Aurelia2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Colegiul Agroindustrial din Râşcani
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2018


Rezumat

În articol este abordată problematica grupului, inclusiv prin prisma opiniilor specialiştilor din domeniu. Este specificat faptul că, în cadrul procesului educaţional din Republica Moldova, subiectul dat se regăsește în curriculumul de educaţie civică. Proiectul didactic prezentat relevă câteva aspecte importante ale conceptului de grup: caracteristicile de bază și tipurile, relaţiile interpersonale din cadrul grupului, importanţa asocierii oamenilor în grupuri etc. Proiectul didactic este elaborat în contextul pedagogiei competenţelor şi al conceptului de educaţie centrată pe elev.

This article tackles the issue of the group. There are presented the opinions of specialists on the concept of group. It is specified the fact that within the educational process of the Republic of Moldova the subject is tackled in the curriculum of civic education. The didactic project which is presented reveals some important aspects of the concept of group: the basic characteristics and the types of the group, interpersonal relations within the group, the importance of linking people in groups etc. The didactic project is done in accordance with pedagogy of competencies and the concept of student-centered education.

Cuvinte-cheie
Group, social group, civic education, student-centered education,

characteristics of group, interpersonal relations.