Rolul comerţului electronic în epoca proceselor de globalizare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
969 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 16:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.13:004.738.5+339.9 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (437)
SM ISO690:2012
BĂDĂRĂU, Elena. Rolul comerţului electronic în epoca proceselor de globalizare. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2017, nr. 1(11), pp. 115-123. ISSN 1857-4440.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 1(11) / 2017 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

Rolul comerţului electronic în epoca proceselor de globalizare

CZU: 339.13:004.738.5+339.9
JEL: F18, F60

Pag. 115-123

Bădărău Elena
 
Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2018


Rezumat

Globalizarea pieţei mondiale a provocat o transformare profundă a metodelor de marketing şi formare a reţelelor trans-frontiere de marketing, a căror activitate depăşeşte jurisdicţia anumitor state. Mediul virtual al Internetului permite a elimina restricţiile comerţului tradiţional, legate de depărtarea geografică a participanţilor la tranzacţiile electronice şi a automatiza оn totalmente procesul de vвnzare. Acestea оşi lasă amprenta asupra promovării mărfurilor de consum оn reţeaua World Wide Web, facilitвnd pe prim-plan vвnzarea, cumpărarea producţiei, o atenţie sporită se acordă cerinţelor individuale ale consumatorilor.

Cuvinte-cheie
e-comm, factori instituţionali, comunicaţii nor,

cloud,

marketing de reţea, corporaţii