Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
969 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 16:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.13:004.738.5+339.9 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522) |
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (437) |
SM ISO690:2012 BĂDĂRĂU, Elena. Rolul comerţului electronic în epoca proceselor de globalizare. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2017, nr. 1(11), pp. 115-123. ISSN 1857-4440. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relaţii internaţionale. Plus | ||||||
Numărul 1(11) / 2017 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.13:004.738.5+339.9 | ||||||
JEL: F18, F60 | ||||||
Pag. 115-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Globalizarea pieţei mondiale a provocat o transformare profundă a metodelor de marketing şi formare a reţelelor trans-frontiere de marketing, a căror activitate depăşeşte jurisdicţia anumitor state. Mediul virtual al Internetului permite a elimina restricţiile comerţului tradiţional, legate de depărtarea geografică a participanţilor la tranzacţiile electronice şi a automatiza оn totalmente procesul de vвnzare. Acestea оşi lasă amprenta asupra promovării mărfurilor de consum оn reţeaua World Wide Web, facilitвnd pe prim-plan vвnzarea, cumpărarea producţiei, o atenţie sporită se acordă cerinţelor individuale ale consumatorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie e-comm, factori instituţionali, comunicaţii nor, cloud, marketing de reţea, corporaţii |
||||||
|