Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
776 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 11:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.95:339.138(478) (1) |
Tipuri de management (317) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
SM ISO690:2012 SLUTU-BOGDAN, Rodica. Implicațiile marketingului intern în vederea motivării și reținerii angajaților la întreprindere. In: Economica, 2017, nr. 4(102), pp. 26-34. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(102) / 2017 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.95:339.138(478) | ||||||
JEL: M21, M31. | ||||||
Pag. 26-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, este analizată implicarea marketingului în motivarea și reținerea angajaților la întreprindere. Marketingul resurselor umane a devenit o activitate realizată de departamentul de resurse umane, necesară oricărei organizații pentru atragerea de noi angajați și menținerea celor existenți în vederea desfășurării corespunzătoare a activității acesteia. Marketingul intern este arta de a trata angajaţii ca pe clienţii firmei, prin posturi care să-i atragă atât din punct de vedere material, cât şi din punctul de vedere al dezvoltării personale. Un angajat mulţumit se transformă într-un veritabil agent de marketing al firmei. Un viitor angajat „cumpără” mai mult decât doar un loc de muncă, ci un mod de viaţă în momentul în care începe să lucreze într-o firmă.Oricât de tehnologizată ar fi o firmă, angajaţii joacă un rol important, prin pregătire, abilităţi, competenţe, caracter, valori şi viziuni în activitatea acesteia. Departamentul de resurse umane se poate inspira din strategiile, politicile și instrumentele de marketing. |
||||||
Cuvinte-cheie marketingul resurselor umane, segmentarea pieţei, marketing extern, marketing intern, imaginea întreprinderii. |
||||||
|