Rolul şi eficienţa metodei Proiectul în evaluarea performanţelor elevilor în cadrul disciplinei Proiectarea artistică a spaţiului interior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
638 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 00:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:7.012 (1)
Educație (14420)
Estetică. Filozofie. Gust. Teoria artei în general (108)
SM ISO690:2012
POPA, Stefan. Rolul şi eficienţa metodei Proiectul în evaluarea performanţelor elevilor în cadrul disciplinei Proiectarea artistică a spaţiului interior. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 77-81. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455

Rolul şi eficienţa metodei Proiectul în evaluarea performanţelor elevilor în cadrul disciplinei Proiectarea artistică a spaţiului interior
CZU: 37.036:7.012

Pag. 77-81

Popa Stefan
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2017


Rezumat

Metoda Proiectul este deosebit de eficientă în evaluarea lucrărilor de design interior. Această manieră de apreciere oferă elevilor/studenţilor oportunitatea de a arăta nu doar ceea ce ştiu, dar, mai ales, ceea ce pot crea, precum şi de a demonstra abilităţile de modelare în baza cunoştinţelor dobîndite anterior, capacitatea de orientare în spaţiul informaţional, gîndire critică, capacitate de autoevaluare.

Projects method is particularly effective in evaluating artistic interior design. As an evaluation approach, it can give students enough opportunities to demonstrate what they know, but especially what they can create. Projects method attests student skills to shape previous knowledge independently, orientation in information space, critical thinking, creativity and ability of self-assessment.