Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 00:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:7.012 (1) |
Educație (14420) |
Estetică. Filozofie. Gust. Teoria artei în general (108) |
SM ISO690:2012 POPA, Stefan. Rolul şi eficienţa metodei Proiectul în evaluarea performanţelor elevilor în cadrul disciplinei Proiectarea artistică a spaţiului interior. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 77-81. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:7.012 | ||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metoda Proiectul este deosebit de eficientă în evaluarea lucrărilor de design interior. Această manieră de apreciere oferă elevilor/studenţilor oportunitatea de a arăta nu doar ceea ce ştiu, dar, mai ales, ceea ce pot crea, precum şi de a demonstra abilităţile de modelare în baza cunoştinţelor dobîndite anterior, capacitatea de orientare în spaţiul informaţional, gîndire critică, capacitate de autoevaluare. |
||||||
|