Creativitatea la orele de limba română în clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
611 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 23:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:811.135.1 (2)
Educație (14306)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
ROMANCIUC, Diana. Creativitatea la orele de limba română în clasele primare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 74-76. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455

Creativitatea la orele de limba română în clasele primare
CZU: 37.036:811.135.1

Pag. 74-76

Romanciuc Diana
 
Liceul Teoretic „Mihai Viteazul“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2017


Rezumat

Introducerea în sistemul de învățămînt a unei metodologii de promovare a creativităţii, de dezvoltare a aptitudinilor creative reprezintă un imperativ al timpului. O sarcină importantă în activitatea mea ca învăţătoare este să-i ofer elevului posibilitatea de a se manifesta, stimulîndu-i gîndirea critică, independentă şi spiritul inventiv. În acest sens, utilizez diferite instrumente, unele sprijinindu-se pe antrenamentul imaginaţiei, altele – pe activarea gîndirii creatoare, lăsînd cîmp deschis afirmării originalităţii şi formării capacităţilor de reflecţie, analiză, sinteză.

A necessity of time is the use in the education system a methodology of creativity promotion while cultivating creative abilities for at our pupils. An important aim in my activity as a teacher is to give him the chance to manifest himself as a personality, developing individual creative thinking and the inventive spirit while practising different ways of creativity, some of which base on their imagination, others – activate their creative thinking, leaving time for originality and formation of pupils‘ abilities to reflect, analyze, synthesize.