Tehnici de evaluare formativă în cadrul orelor de pedagogie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
756 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 00:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (430)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
PUTINĂ, Dorina. Tehnici de evaluare formativă în cadrul orelor de pedagogie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 98-101. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Tehnici de evaluare formativă în cadrul orelor de pedagogie
CZU: 371.13

Pag. 98-101

Putină Dorina
 
Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Articolul prezintă cîteva tehnici şi metode de evaluare formativă aplicate la lecţiile de pedagogie în cadrul Colegiului Pedagogic Ion Creangă, Bălţi. Multitudinea instrumentelor în uz permit un mai mare grad de libertate în aplicare a acestora de către student/elev. Profesorul este cel care trebuie să opteze pentru un instrument care să ofere validitate, fidelitate, obiectivitate, aplicabilitate, pentru ca nivelul cunoştinţelor dobîndite să îi ofere elevului sentimentul că ştie, că poate realiza ceva.

The article presents several formative assessment techniques and methods applied to pedagogy lessons in Pedagogical College Ion Creangă, Bălţi. There are a variety of instruments where the degree of freedom of the student/pupil is variable. The teacher is the one who must choose a tool to provide validity, reliability, objectivity, applicability for the knowledge acquired to give the student the feeling that he knows he can do.

Cuvinte-cheie
formative assessment, validity, reliability, objectivity, applicability, interactive methods,

pedagogy lessons