Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
756 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 00:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (430) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 PUTINĂ, Dorina. Tehnici de evaluare formativă în cadrul orelor de pedagogie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 98-101. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.13 | |||||||
Pag. 98-101 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul prezintă cîteva tehnici şi metode de evaluare formativă aplicate la lecţiile de pedagogie în cadrul Colegiului Pedagogic Ion Creangă, Bălţi. Multitudinea instrumentelor în uz permit un mai mare grad de libertate în aplicare a acestora de către student/elev. Profesorul este cel care trebuie să opteze pentru un instrument care să ofere validitate, fidelitate, obiectivitate, aplicabilitate, pentru ca nivelul cunoştinţelor dobîndite să îi ofere elevului sentimentul că ştie, că poate realiza ceva. |
|||||||
Cuvinte-cheie formative assessment, validity, reliability, objectivity, applicability, interactive methods, pedagogy lessons |
|||||||
|