Stimularea motivației elevilor pentru propria formare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
844 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 19:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016 (1411)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
CARAGI, Larisa. Stimularea motivației elevilor pentru propria formare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 71-75. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Stimularea motivației elevilor pentru propria formare
CZU: 37.016

Pag. 71-75

Caragi Larisa
 
Liceul Teoretic "Emil Nicula", s. Mereni
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Subiectul pus în discuţie în acest articol se referă la raportul în care se află motivaţia elevului şi finalitatea propusă pentru orice curs/domeniu, adică formarea de competenţe. Sînt prezentate modalităţi şi strategii de dezvoltare şi stimulare a motivaţiei de învăţare la elevi pentru o implicare activă şi responsabilă în viaţa socială.

The topic discussed in this article refers to the relation between the student motivation and purpose of any proposed course/field, i.e. form the competences. Are presented ways and strategies to develop and stimulate students’ motivation for active and responsible participation in society.

Cuvinte-cheie
student motivation, competences, active citizen, learning process, Romanian language, investigation