Stimularea motivației elevilor pentru propria formare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
873 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 13:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016 (1424)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024)
SM ISO690:2012
CARAGI, Larisa. Stimularea motivației elevilor pentru propria formare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 71-75. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Stimularea motivației elevilor pentru propria formare
CZU: 37.016

Pag. 71-75

Caragi Larisa
 
Liceul Teoretic "Emil Nicula", s. Mereni
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Subiectul pus în discuţie în acest articol se referă la raportul în care se află motivaţia elevului şi finalitatea propusă pentru orice curs/domeniu, adică formarea de competenţe. Sînt prezentate modalităţi şi strategii de dezvoltare şi stimulare a motivaţiei de învăţare la elevi pentru o implicare activă şi responsabilă în viaţa socială.

The topic discussed in this article refers to the relation between the student motivation and purpose of any proposed course/field, i.e. form the competences. Are presented ways and strategies to develop and stimulate students’ motivation for active and responsible participation in society.

Cuvinte-cheie
student motivation, competences, active citizen, learning process, Romanian language, investigation

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Caragi, L.</dc:creator>
<dc:date>2012-12-27</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Subiectul pus în discuţie în acest articol se referă la raportul în care se află motivaţia elevului şi finalitatea propusă pentru orice curs/domeniu, adică formarea de competenţe. Sînt prezentate modalităţi şi strategii de dezvoltare şi stimulare a motivaţiei de învăţare la elevi pentru o implicare activă şi responsabilă în viaţa socială. </dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>The topic discussed in this article refers to the relation between the student motivation and purpose of any proposed course/field, i.e. form the competences. Are presented ways and strategies to develop and stimulate students’ motivation for active and responsible participation in society. </dc:description>
<dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 75-76 (5-6) 71-75</dc:source>
<dc:subject>student motivation</dc:subject>
<dc:subject>competences</dc:subject>
<dc:subject>active citizen</dc:subject>
<dc:subject>learning process</dc:subject>
<dc:subject>Romanian language</dc:subject>
<dc:subject>investigation</dc:subject>
<dc:title>Stimularea motivației elevilor pentru propria formare</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>