Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1026 143 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 17:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (152) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 TERZI-BARBAROȘIE, Daniela. Aspecte psihologice ale erorilor de evaluare: cum apreciem fără să prejudiciem? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 50-53. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 50-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoarea abordează cîteva subiecte importante în procesul de evaluare: motivarea, diferenţele umane, bunăstarea psihologică a elevilor în contextul şcolar şi erorile cognitive. Acest articol oferă aplicaţii practice ale teoriilor, dar şi oportunităţi suplimentare de gîndire şi discuţii cu privire la anumite aspecte psihologice ale evaluării, precum şi o foaie de parcurs pentru un proces de evaluare eficient şi benefic. Lucrarea ne ajută să conştientizăm de ce este importantă evaluarea, care sînt capcanele acestui demers complex şi cum îl putem îmbunătăţi astfel încît să nu prejudiciem procesul de învăţare şi cel de formare a personalităţii copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation process, cognitive biases, motivation, psychological aspects of assessment, pupil’s wellbeing |
||||||
|