Constructive Learning Process as an Interpersonal Process
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
588 1
Ultima descărcare din IBN:
2017-12-01 14:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016 (1411)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
BARANETZ, Efrat. Constructive Learning Process as an Interpersonal Process. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 30-35. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Constructive Learning Process as an Interpersonal Process
CZU: 37.016

Pag. 30-35

Baranetz Efrat
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 30 august 2017


Rezumat

This paper begins with the description of the three approaches to learning, followed by a depth discussion regarding the process of constructivist learning and promoting interaction in the computerized classroom. Three perspectives of constructivist learning are analyzed: philosophical, technological and psychological. Finally the process of learning is examined contradicting constructivist views and interpersonal views.

Studiul dat începe cu descrierea a trei abordări ale învățării: filozofică, psihologică și tehnologică, urmate de o analiză aprofundată a procesului constructivist de învăţare și de promovare a interacţiunii în clasele computerizate. Actul învățării este examinat în manieră comparatistă, confruntînd abordarea constructivistă și cea interpersonală.

Cuvinte-cheie
process of learning, constructivism, behaviorism,

cognitivism,

computerized classroom, interpersonal views