Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
707 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 01:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (128) |
Educație (14391) |
SM ISO690:2012 TUDOSAN, Ana. Rolul educaţiei civice în responsabilizarea socială a elevilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 3(85), pp. 38-40. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(85) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035 | ||||||
Pag. 38-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol abordează problema responsabilizării sociale a tinerei generaţii în cadrul învăţămîntului preuniversitar. În acest context, Educaţia civică, ca obiect de studiu şcolar, are un rol determinant în formarea cetăţeanului activ, în cultivarea unei personalităţi integre, adaptabilă la cerinţele vieţii, capabilă să respecte şi să creeze valori materiale şi spirituale. Acest scop poate fi atins prin utilizarea metodelor interactive, de motivare şi de implicare directă a elevului în soluţionarea diverselor probleme la nivel de comunitate. În R. Moldova, educaţia civică, realizată atît în şcoală, cît şi în afara ei, are misiunea de a promova principiile şi valorile unei societăţi democratice. |
||||||
Cuvinte-cheie civic education, skills, interactive methods, individualized learning, social accountability |
||||||
|