Lecţia Coreii de Sud sau recurs secvenţial la valorile sistemului educaţional corean
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
683 1
Ultima descărcare din IBN:
2016-09-12 10:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014(519.5) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Lecţia Coreii de Sud sau recurs secvenţial la valorile sistemului educaţional corean. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2000, nr. 4(4), pp. 33-36. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(4) / 2000 / ISSN 1810-6455

Lecţia Coreii de Sud sau recurs secvenţial la valorile sistemului educaţional corean
CZU: 37.014(519.5)

Pag. 33-36

Goraş-Postică Viorica
 
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013