Educaţia incluzivă între provocare şi necesitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
852 80
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 11:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1 (179)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629)
SM ISO690:2012
COJOCARI-LUCHIAN, Snejana, IURESCU, Diana. Educaţia incluzivă între provocare şi necesitate. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2015, nr. 1(1), pp. 70-76. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(1) / 2015 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Educaţia incluzivă între provocare şi necesitate
CZU: 376.1

Pag. 70-76

Cojocari-Luchian Snejana, Iurescu Diana
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2016


Rezumat

Inclusive education as a complex phenomenon is a challenge for educational institutions and society as a whole. The new paradigm of inclusive education promotes the concept of education for everyone, provides equal opportunities for education and learning for all students, including those with special educational requirements. The given study presents synthetically general challenges of the national education system.