Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
852 80 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 11:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1 (179) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
SM ISO690:2012 COJOCARI-LUCHIAN, Snejana, IURESCU, Diana. Educaţia incluzivă între provocare şi necesitate. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2015, nr. 1(1), pp. 70-76. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(1) / 2015 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1 | ||||||
Pag. 70-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Inclusive education as a complex phenomenon is a challenge for educational institutions and society as a whole. The new paradigm of inclusive education promotes the concept of education for everyone, provides equal opportunities for education and learning for all students, including those with special educational requirements. The given study presents synthetically general challenges of the national education system. |
||||||
|