Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
689 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 22:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147-057.87 (11) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 OVCERENCO, Nadejda. Efectele comunicării comportamentale implicite a tutorelui asupra calităţii studiului individual al studentului. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 208-214. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147-057.87 | ||||||
Pag. 208-214 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea respectivă vom încerca să elucidăm efectele comunicării comportamentale implicite a tutorelui cadrului didactic responsabil de calitatea studiului individual al studentului. Comportamentul tutorelui se identifică drept totalitatea acţiunilor racordate la respectarea regulamentului intern al instituţiei de învăţământ superior în cadrul căreia activează cadrul profesoral-didactic în calitate de angajat şi a relaţiilor create de el cu studenţii pe care îi îndrumă.Comportamentul tutorelui este conceput şi drept unul implicit, determinat de comunicarea implicită. Vom remarca că cercetările realizate la tema dată dezvoltă ideile Şcolii de la Palo Alto şi susţin ideea că orice comportament este o comunicare implicită; definesc comunicarea drept „activitate colectivă de construire a unei perspective comune” desfăşurată de interlocutori. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare comportamentală implicit, studiul individual al studentului, tutore |
||||||
|