Efectele comunicării comportamentale implicite a tutorelui asupra calităţii studiului individual al studentului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
689 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 22:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147-057.87 (11)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
OVCERENCO, Nadejda. Efectele comunicării comportamentale implicite a tutorelui asupra calităţii studiului individual al studentului. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 208-214. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Efectele comunicării comportamentale implicite a tutorelui asupra calităţii studiului individual al studentului
CZU: 378.147-057.87

Pag. 208-214

Ovcerenco Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2016


Rezumat

În lucrarea respectivă vom încerca să elucidăm efectele comunicării comportamentale implicite a tutorelui cadrului didactic responsabil de calitatea studiului individual al studentului. Comportamentul tutorelui se identifică drept totalitatea acţiunilor racordate la respectarea regulamentului intern al instituţiei de învăţământ superior în cadrul căreia activează cadrul profesoral-didactic în calitate de angajat şi a relaţiilor create de el cu studenţii pe care îi îndrumă.Comportamentul tutorelui este conceput şi drept unul implicit, determinat de comunicarea implicită. Vom remarca că cercetările realizate la tema dată dezvoltă ideile Şcolii de la Palo Alto şi susţin ideea că orice comportament este o comunicare implicită; definesc comunicarea drept „activitate colectivă de construire a unei perspective comune” desfăşurată de interlocutori.

In this work we’ll try to elucidate the effects of guardian-professor’s implicite behavioure communication who is responsible for the quality of students’ individual studing. The behaviour of guardian is identified as the ensemble of the actions which are connected with respeting the internal rules of the high school institution where is working the professor and the relations created by him with the student which he is guiding. The behaviour of guardian is conceived also as an implicit one, that is determined by implicitely communication. The concept of implicitely communication enlarges the notion of behaviour’s communication that is trying to show that every behaviour is carrier of normative proposes about the communications which the partners are required to have. In other words our aim is to establish the effects of the implicitely behaviour’s communication of the guardian on the quality of realization the individual studing by the students.

Cuvinte-cheie
comunicare comportamentală implicit, studiul individual al studentului,

tutore