Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
739 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 12:58 |
SM ISO690:2012 GOROBIEVSCHI, Svetlana, FORFOLEA, Mariana. Modelarea proceselor de utilizare a
instrumentelor publicitare în condiţii concurenţiale. In: Economica, 2010, nr. 2(72), pp. 51-62. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(72) / 2010 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 51-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condiţiile economiei concurenţiale, fiecare
organizaţie sau firmă este cointeresată a deţine o cotă-parte
a pieţei cât mai importantă. Este cunoscut rolul
instrumentelor de publicitare în asigurarea creşterii
numărului clienţilor. Dar autorii articolului se menţin pe
poziţia că excesul de publicitare are efecte negative şi
propun a cuantifica numărul clienţilor fideli sau valoarea de
echilibru a clienţilor, care ar asigura prosperitatea relativă
a firmei sau organizaţiei.
Modelând această situaţie economico-matematică,
ajungem la concluzia că lipsa publicităţii şi publicitatea
excesivă se transformă, din considerente psihologice, în
antistimulente, iar anumitul număr de publicităţi aduce firmei
un anumit număr de echilibru al clienţilor fideli ai firmei.
|
||||||
|