Exteriorizarea gradului de inteligenţă la studenţi în dependenţă de condiţiile de activitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
697 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-04 13:23
SM ISO690:2012
COJOCARI, Lidia. Exteriorizarea gradului de inteligenţă la studenţi în dependenţă de condiţiile de activitate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii), 2013, nr. 1(61), pp. 11-14. ISSN 1814-3237.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii)
Numărul 1(61) / 2013 / ISSN 1814-3237 /ISSNe 1857-498X

Exteriorizarea gradului de inteligenţă la studenţi în dependenţă de condiţiile de activitate

Pag. 11-14

Cojocari Lidia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 25 martie 2014


Rezumat

La 44% din numărul de studenţi ce formează grupul martor şi la 78% din numărul celora ce formează grupul experimental stresul emoţional determină sporirea capacităţilor intelectuale ca rezultat al mobilizării echilibrate a tuturor verigilor sistemelor funcţionale şi a proceselor raţiunii.

Pour 44% des étudiants du group- témoin et 78% du groupe expérimental, le stress émotionnel entraîne une augmentation de la capacité intellectuelle à la suite de la mobilisation équilibrée de tous les liens des systèmes et les processus fonctionnels de la raison.

Cuvinte-cheie
stres emoţional,

efect placebo, capacitate intelectuală.