Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
879 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 11:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005:004:339.9 (1) |
Management (1894) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (437) |
SM ISO690:2012 PISANIUC, Maia. Managementul digital ca factor esenţial în
integrarea companiilor în lanţurile valorice
globale
. In: Economica, 2013, nr. 3(85), pp. 96-103. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(85) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 005:004:339.9 | ||||||
Pag. 96-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, ne aflăm într-o lume globală, în care legăturile economice sunt absolut necesare. Firmele simt nevoia vitală de a se integra în lanţurile valorice globale, dar acest deziderat poate fi realizat numai prin utilizarea unui management performant. Managementul digital este un concept mai larg utilizat, dar cu o ţintă mai specială. Eroarea firească, pentru multe din companiile care doresc să întreprindă afaceri pe Internet, constă în convingerea că un site Web, cu o soluţie software pentru interconectarea cu partenerii de afaceri este suficientă pentru a se descurca în spaţiul virtual, neglijând
procesele interne de business şi eventualitatea unor schimbări în desfăşurarea activităţii lor. E vorba, anume, de un management digital eficace. În prezentul articol, se specifică conţinutul şi particularităţile managementului digital, beneficiile implementării acestuia în companii. |
||||||
|