Managementul digital ca factor esenţial în integrarea companiilor în lanţurile valorice globale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
874 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 11:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005:004:339.9 (1)
Management (1890)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (437)
SM ISO690:2012
PISANIUC, Maia. Managementul digital ca factor esenţial în integrarea companiilor în lanţurile valorice globale . In: Economica, 2013, nr. 3(85), pp. 96-103. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(85) / 2013 / ISSN 1810-9136

Managementul digital ca factor esenţial în integrarea companiilor în lanţurile valorice globale
CZU: 005:004:339.9

Pag. 96-103

Pisaniuc Maia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Actualmente, ne aflăm într-o lume globală, în care legăturile economice sunt absolut necesare. Firmele simt nevoia vitală de a se integra în lanţurile valorice globale, dar acest deziderat poate fi realizat numai prin utilizarea unui management performant. Managementul digital este un concept mai larg utilizat, dar cu o ţintă mai specială. Eroarea firească, pentru multe din companiile care doresc să întreprindă afaceri pe Internet, constă în convingerea că un site Web, cu o soluţie software pentru interconectarea cu partenerii de afaceri este suficientă pentru a se descurca în spaţiul virtual, neglijând procesele interne de business şi eventualitatea unor schimbări în desfăşurarea activităţii lor. E vorba, anume, de un management digital eficace. În prezentul articol, se specifică conţinutul şi particularităţile managementului digital, beneficiile implementării acestuia în companii.

We live in a global world where economic links are absolutely necessary. Companies have a vital need to be integrated in global value chains, which can be done only by using an efficient management. Digital management is a concept that is commonly used, but with a more particular target. Many companies that want to make business on the Internet think that the only requirement needed to handle virtual space is having a website with a software solution for connecting with business partners, and by this, neglecting internal business processes and an effective digital management, which is wrong. In this article we wanted to emphasise the content, the particularity of digital management and the benefit of its implementation for the companies.