Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
918 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-01 16:10 |
SM ISO690:2012 MOISESCU, Cătălina. Ludicul, strategie modernă în educaţia muzicală. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 32-35. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 32-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adaptat la vârsta dificilă şi dezvoltarea intelectuală a unei persoane, ludicul prezintă o alternativă, o strategie educaţională în practica muzicii moderne. Fiind obiectivul principal al şcolii contemporane, modelarea muzicalităţii, comportamentului precum şi a abilităţii empatice ale copilului poate fi realizată prin: jocuri bazate pe muzică, jocuri educaţionale şi jocuri educaţional-muzicale. |
||||||
Cuvinte-cheie joc, activităţi ludice, educaţie muzicală, jocuri muzicale, pedagogie ludică. |
||||||
|