Ludicul, strategie modernă în educaţia muzicală
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
900 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-01 16:10
SM ISO690:2012
MOISESCU, Cătălina. Ludicul, strategie modernă în educaţia muzicală. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 32-35. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251

Ludicul, strategie modernă în educaţia muzicală

Pag. 32-35

Moisescu Cătălina
 
Universitatea „Spiru Haret”, Bucureşti
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Adaptat la vârsta dificilă şi dezvoltarea intelectuală a unei persoane, ludicul prezintă o alternativă, o strategie educaţională în practica muzicii moderne. Fiind obiectivul principal al şcolii contemporane, modelarea muzicalităţii, comportamentului precum şi a abilităţii empatice ale copilului poate fi realizată prin: jocuri bazate pe muzică, jocuri educaţionale şi jocuri educaţional-muzicale.

Adapted to the difficult level of an individual’s age and intellectual development, the ludic is an alternative, an educational strategy in modern music practice. Being the main objective of the current school, the modeling of the musicality, behavior and the child’s empathic ability can be achievend by : music based games, educational games and educational music games.

Cuvinte-cheie
joc, activităţi ludice, educaţie muzicală,

jocuri muzicale, pedagogie ludică.