Marketing emisional – noţiunea şi elementele principale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
786 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-10 17:58
SM ISO690:2012
ŢÎRDEA, Iurie. Marketing emisional – noţiunea şi elementele principale. In: Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova, 2013, nr. 11, pp. 56-59. ISSN 1857-1433.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Numărul 11 / 2013 / ISSN 1857-1433

Marketing emisional – noţiunea şi elementele principale

Pag. 56-59

Ţîrdea Iurie
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2013


Rezumat

This article describes the definition and the main characteristics of issuance marketing that can be defined as the set of technical and organization measures for studying all spectrum of problems related to issuance of securities. Each stage of this study is analyzed in details. The article reflects the main problems of the capital market from Moldova and contains some proposals for further development.

Cuvinte-cheie
marketing emisional, oferta publică, plasarea acţiunilor,

valori mobiliare, piaţa de capital