Short and long term effects of shock advertising
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1117 121
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-01 11:01
SM ISO690:2012
GAUGAŞ, Tatiana. Short and long term effects of shock advertising. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 102-106. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Short and long term effects of shock advertising

Pag. 102-106

Gaugaş Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

În ultimii ani, din ce în ce mai mulţi agenţi economici recurg la utilizarea tacticilor de şoc pentru reclama produselor sale. În acest articol autorul se referă la avantajele şi problemele ce pot apărea la utilizarea acestui tip de promovare. Reclama de şoc creează diverse efecte pe termen scurt, ca, de exemplu, diferenţiere faţă de concurenţi şi atragerea atenţiei consumatorilor prin exclusivitate şi unicitate, iar pe termen lung poate ajuta la crearea şi creşterea notorietăţii mărcii. Printre principalele neajunsuri ale reclamei de şoc se numără încălcarea sau violarea normelor de etică în promovare şi efectul slab pe care îl are asupra incitării şi convingerii consumatorului de a face cumpărătura.