Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1+373.037.1:004 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2669) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
![]() LEVIŢCHI, Daria, MOȚOC, Serghei. Pregătirea cadrelor didactice universitare de educație fizică pentru utilizarea tehnologiilor inovatoare în organizarea studiilor independente ale studenților. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 15 februarie 2024, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2024, Ediția 4, pp. 60-64. ISBN 978-9975-68-504-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 4, 2024 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 3, Chișinău, Moldova, 15 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1+373.037.1:004 | ||||||
Pag. 60-64 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Questions: such as how educational technology influences teaching and learning and what is the best tool or technology to foster teacherstudent interaction and collaboration are fundamental in preparing for the use of technology in their practice., how educational technology influences teaching and learning and which is the best tool or technology to promote teacher-student interaction and collaboration is particularly important when discussing how to effectively prepare physical education teachers for Information Communication Technology (ICT) in their practice. Scientific discussions on the training of physical education teachers in universities to conduct independent courses for students with the use of ICT. |
||||||
Cuvinte-cheie : technologies, integration, training teacher, physical education, information communication technologies, modern technologies, independent physical activity |
||||||
|