Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:37.018.256 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2657) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
![]() CUZNEŢOV, Larisa. Leducația familiei în contextul profesionalizării cadrelor didactice din perspectiva învățării pe tot parcursul vieții. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 3, 12 mai 2023, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 3, pp. 82-91. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane Ediția 3, 2023 |
|||||||
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane" 3, Chișinău, Moldova, 12 mai 2023 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.126:37.018.256 | |||||||
Pag. 82-91 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Articolul conține un studiu teoretic care elucidează argumentele privind abordarea profesionalizării cadrelor didactice în contextul educației și consilierii familiei în instituția de învățământ. Totodată, redă sistemul de competențe necesare procesului vizat, impactul stilurilor pedagogice, clasificarea acestora conform criteriilor expuse; dificultățile pe care le întâmpină elevii și familia în cadrul procesului educațional, delimitându-le în dificultăți școlare și familiale. În final autoarea propune câteva strategii și perspective de abordare a profesionalizării studenților pedagogi în domeniul anunțat în titlul articolului. |
|||||||
Cuvinte-cheie profesionalizarea studenților pedagogi, educația și consilierea familiei, instituţie de învăţământ, competenţă pedagogică, stil pedagogic, strategii și perspective de abordare a profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială, family education, teacher professionalization, parenting skills training, student teachers, lifelong learning, selfdirected learning |
|||||||
|