Articolul precedent |
Articolul urmator |
51 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-25 20:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016:78 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Muzică (1825) |
SM ISO690:2012 ONOFREI, Cornelia. Aspecte metodologice privind formarea creativității muzicale la elevii de vârstă școlară mică în perioada achizițiilor instrumentale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 152-156. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.016:78 | ||||||
Pag. 152-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea creativității muzicale la ciclul primar vizează atât compoziţia, cât şi improvizaţia. Dar creativitatea nu apare spontan, ea se cultivă printr-o muncă susținută. O succesiune de situaţii creatoare poate favoriza operarea și aplicarea cunoștințelor asimilate, în contexte noi. În predare-învățare cadrul didactic trebuie să utilizeze forme active de învățare, iar printre acestea putem include învățarea euristică, învățarea bazată pe rezolvarea de probleme, jocul muzical. Ajustarea, revizuirea procesului creator este continuă și poate fi optimizată prin activități stimulatoare desfășurate cu colectivele de elevi încă de la clasele mici. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie muzicală, creativitate muzicală, învățare euristică, învăţare bazată pe probleme, joc muzical, music education, Music Creativity, Heuristic Learning, Problem Based Learning, Music Game |
||||||
|