Articolul precedent |
Articolul urmator |
94 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 18:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.214:004 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2145) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4283) |
SM ISO690:2012 COROI, Marinela Diana. Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 62-65. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.091.214:004 | ||||||
Pag. 62-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Digitalizarea sistemului de educație și formare presupune atât realizarea procesului de predare-învățare-evaluare prin intermediul tehnologiilor digitale și cu sprijinul acestora, cât și transformarea interacțiunilor, relațiilor, comunicațiilor, mediului de învățare în versiuni digitale sau combinații între fizic și digital. Întreaga metodologie didactică a trecut prin procese de reactualizare, completare, chiar înnoire prin noi concepte și abordări. Dobândirea competențelor digitale este determinată pentru elevii din învățământul primar în mediul școlar, prin activități specifice de predare-învățare a cunoștințelor din domeniul tehnologic, ca o primă alfabetizare digitală care să le faciliteze învățarea. |
||||||
Cuvinte-cheie digitalizare, proiect curricular, curriculum la decizia școlii, competenţă digitală, disciplină opţională, Digitalization, curriculum project, the curriculum at school decision, digital competence, optional discipline |
||||||
|