Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
60 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.091.214:004 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4240)
SM ISO690:2012
COROI, Marinela Diana. Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 62-65. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare

CZU: 373.3.091.214:004

Pag. 62-65

Coroi Marinela Diana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Digitalizarea sistemului de educație și formare presupune atât realizarea procesului de predare-învățare-evaluare prin intermediul tehnologiilor digitale și cu sprijinul acestora, cât și transformarea interacțiunilor, relațiilor, comunicațiilor, mediului de învățare în versiuni digitale sau combinații între fizic și digital. Întreaga metodologie didactică a trecut prin procese de reactualizare, completare, chiar înnoire prin noi concepte și abordări. Dobândirea competențelor digitale este determinată pentru elevii din învățământul primar în mediul școlar, prin activități specifice de predare-învățare a cunoștințelor din domeniul tehnologic, ca o primă alfabetizare digitală care să le faciliteze învățarea.

Digitalization of the education and training system involves both the realization of the teaching-learning-evaluation process through and with the support of digital technologies, as well as the transformation of interactions, relationships, communications, and the learning environment into digital versions or combinations between physical and digital. The entire didactic methodology went through processes of updating, completing, and even renewing through new concepts and approaches. The acquisition of digital skills is determined for pupils in primary education in the school environment, through specific teaching-learning activities of technology knowledge, as a first digital literacy to facilitate their learning.

Cuvinte-cheie
digitalizare, proiect curricular, curriculum la decizia școlii, competenţă digitală, disciplină opţională,

Digitalization, curriculum project, the curriculum at school decision, digital competence, optional discipline