Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
60 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 21:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.016:801.82 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2129)
Филологические и лингвистические источники. Сборники текстов (65)
SM ISO690:2012
COZMA, Mona-Elena. Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 66-71. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente

CZU: 373.3.016:801.82

Pag. 66-71

Cozma Mona-Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Competența de lectură este una dintre abilitățile fundamentale pe care elevii trebuie să le dezvolte pe parcursul școlii primare. Cu toate acestea, nu toți elevii au același nivel de dezvoltare a competenței de lectură și mulți se confruntă cu provocări în stăpânirea acestei abilități, ceea ce poate conduce la dificultăți în performanța școlară și dezvoltarea socială. Prin urmare, pentru a preveni acest lucru, este esențial să le oferim elevilor din învățământul primar instrumentele și strategiile didactice potrivite pentru a-și dezvolta competența de lectură. Acest articol prezintă diferite abordări didactice și strategii eficiente pe care cadrele didactice din învățământul primar le pot folosi pentru a forma competența de lectură a elevilor.

Reading competence is one of the fundamental skills that students must develop during primary school. However, not all students achieve the same level of reading competence development, and many face challenges in mastering this skill, which can lead to difficulties in academic performance and social development. Therefore, to prevent this from happening, it is essential to provide primary school students the right tools and strategies to develop their reading skills. This article presents the various didactic approaches and effective strategies that primary school teachers can use to train reading competence in students.

Cuvinte-cheie
competenţa de lectura, strategii didactice, abordări didactice, instrumente digitale,

reading competence, didactic strategies, Didactic approaches, digital tools