Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 21:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:801.82 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2129) |
Филологические и лингвистические источники. Сборники текстов (65) |
![]() COZMA, Mona-Elena. Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 66-71. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.016:801.82 | ||||||
Pag. 66-71 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Competența de lectură este una dintre abilitățile fundamentale pe care elevii trebuie să le dezvolte pe parcursul școlii primare. Cu toate acestea, nu toți elevii au același nivel de dezvoltare a competenței de lectură și mulți se confruntă cu provocări în stăpânirea acestei abilități, ceea ce poate conduce la dificultăți în performanța școlară și dezvoltarea socială. Prin urmare, pentru a preveni acest lucru, este esențial să le oferim elevilor din învățământul primar instrumentele și strategiile didactice potrivite pentru a-și dezvolta competența de lectură. Acest articol prezintă diferite abordări didactice și strategii eficiente pe care cadrele didactice din învățământul primar le pot folosi pentru a forma competența de lectură a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţa de lectura, strategii didactice, abordări didactice, instrumente digitale, reading competence, didactic strategies, Didactic approaches, digital tools |
||||||
|