Articolul precedent |
Articolul urmator |
62 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 21:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:801.82 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2132) |
Филологические и лингвистические источники. Сборники текстов (65) |
SM ISO690:2012 COZMA, Mona-Elena. Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 66-71. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.016:801.82 | ||||||
Pag. 66-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența de lectură este una dintre abilitățile fundamentale pe care elevii trebuie să le dezvolte pe parcursul școlii primare. Cu toate acestea, nu toți elevii au același nivel de dezvoltare a competenței de lectură și mulți se confruntă cu provocări în stăpânirea acestei abilități, ceea ce poate conduce la dificultăți în performanța școlară și dezvoltarea socială. Prin urmare, pentru a preveni acest lucru, este esențial să le oferim elevilor din învățământul primar instrumentele și strategiile didactice potrivite pentru a-și dezvolta competența de lectură. Acest articol prezintă diferite abordări didactice și strategii eficiente pe care cadrele didactice din învățământul primar le pot folosi pentru a forma competența de lectură a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţa de lectura, strategii didactice, abordări didactice, instrumente digitale, reading competence, didactic strategies, Didactic approaches, digital tools |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-203124</doi_batch_id> <timestamp>1719091252</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-849-7</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Mona-Elena</given_name> <surname>Cozma</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>66</first_page> <last_page>71</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>