Articolul precedent |
Articolul urmator |
49 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.04 (13) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
SM ISO690:2012 AVRAM, Alina Ionela. Dezvoltarea interesului pentru învățare prin interdisciplinaritate la elevii claselor primare –proiectare curriculară. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 11-15. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.04 | ||||||
Pag. 11-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interesul pentru învățare este un efort sistematic care necesită un studiu atent, atât personal, cât și instituțional. Pentru a avea succes, este necesar să se dezvolte un stil de predare-învățare care să motiveze elevii, inclusiv copiii mici de vârstă școlară, axat pe argumentarea utilității, stimularea aptitudinilor și competențelor existente, asigurând trecerea la acțiune. Prin adaptarea strategiilor de predare-învățare adecvate, căutăm pârghii/soluții prin care să poată fi declanșat interesul pentru învățare, dar și tehnicile prin care personalul didactic, inclusiv directorul unității, poate crește motivația elevilor de a învăța. |
||||||
Cuvinte-cheie interes pentru educație, interes cognitiv, interdisciplinaritate, personalitate, activități psihice, curiozitate, performanţă, proiectare curriculară, reglarea și optimizarea procesului curricular, interest in education, cognitive interest, interdisciplinarity, personality, psychic activities, curiosity, performance, curriculum designer, regulating and optimizing the curricular process |
||||||
|