Dezvoltarea interesului pentru învățare prin interdisciplinaritate la elevii claselor primare –proiectare curriculară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
49 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.04 (13)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
SM ISO690:2012
AVRAM, Alina Ionela. Dezvoltarea interesului pentru învățare prin interdisciplinaritate la elevii claselor primare –proiectare curriculară. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 11-15. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Dezvoltarea interesului pentru învățare prin interdisciplinaritate la elevii claselor primare –proiectare curriculară

Developing interest in learning in primary school through interdisciplinarity – curriculum design

CZU: 373.3.04

Pag. 11-15

Avram Alina Ionela
 
Liceul Tehnologic „Dimitrie Leonida” Piatra Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Interesul pentru învățare este un efort sistematic care necesită un studiu atent, atât personal, cât și instituțional. Pentru a avea succes, este necesar să se dezvolte un stil de predare-învățare care să motiveze elevii, inclusiv copiii mici de vârstă școlară, axat pe argumentarea utilității, stimularea aptitudinilor și competențelor existente, asigurând trecerea la acțiune. Prin adaptarea strategiilor de predare-învățare adecvate, căutăm pârghii/soluții prin care să poată fi declanșat interesul pentru învățare, dar și tehnicile prin care personalul didactic, inclusiv directorul unității, poate crește motivația elevilor de a învăța.

Interest in learning is a systematic endeavor that requires careful study, both personally and institutionally. In order to be successful, it is necessary to develop a teaching-learning style that motivates students, including young school-age children, focused on arguing the usefulness, stimulating existing skills and competences, ensuring the transition to action. By adapting appropriate teaching strategies, we are looking for levers/solution through which the interest in learning can be triggered, but also the techniques by which the teaching staff, including the director of the unit can increase the motivation of students to learn.

Cuvinte-cheie
interes pentru educație, interes cognitiv, interdisciplinaritate, personalitate, activități psihice, curiozitate, performanţă, proiectare curriculară, reglarea și optimizarea procesului curricular,

interest in education, cognitive interest, interdisciplinarity, personality, psychic activities, curiosity, performance, curriculum designer, regulating and optimizing the curricular process