Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-21 15:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:376(476) (2) |
Educație (14907) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
![]() КОРСАК, Наталья. Образовательная среда как фактор развитиябудущих специалистов в системе профессиональной переподготовки. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 107-112. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13:376(476) | ||||||
Pag. 107-112 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses some of the most current views on the issues of training future specialists in the system of professional retraining. Factors in the development of future specialists are considered, and a generalized model of the educational environment as a fundamental factor is presented |
||||||
Cuvinte-cheie educational environment, development of future specialists, professional retraining system, educational and cognitive activities, general cultural resources |
||||||
|