Rolurile profesorului de istorie în contextul învățării constructiviste
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
162 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 22:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:94 (24)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064)
Istoria generală (531)
SM ISO690:2012
SBÎRCIU, Călin. Rolurile profesorului de istorie în contextul învățării constructiviste. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 283-287. ISBN 978-9975-46-859-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale"
Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023

Rolurile profesorului de istorie în contextul învățării constructiviste

CZU: 37.016:94

Pag. 283-287

Sbîrciu Călin
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 februarie 2024


Rezumat

În societatea contemporană, pretenţiile şi aşteptările faţă de profesia didactică au crescut considerabil, sunt permanent legate de progresul şi dinamica dezvoltării societăţii, care au influenţat direct procesul de învăţare. În noul context de învățare, este firesc schimbarea rolurilor profesorului, care nu mai poate fi singura sursă de transmitere a cunoștințelor. Acest articol abordează problema rolurilor profesorului în contextul învățării constructiviste.

In contemporary society, the demands and expectations towards the teaching profession have grown considerably, they are permanently related to the progress and dynamics of society’s development, which directly influenced the learning process. In the new learning context, it is natural to change the roles of the teacher, who can no longer be the only source of knowledge transmission. This article addresses the issue of teacher roles in the context of constructivist learning.

Cuvinte-cheie
constructivism, profesor constructivist, învăţare centrată pe elev, experiențe de învățare, gândire critică, creativitate,

constructivism, constructivist teacher, student-centered learning, learning experiences, critical thinking, creativity