Articolul precedent |
Articolul urmator |
162 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 22:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:94 (24) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064) |
Istoria generală (531) |
SM ISO690:2012 SBÎRCIU, Călin. Rolurile profesorului de istorie în contextul învățării constructiviste. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 283-287. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:94 | ||||||
Pag. 283-287 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În societatea contemporană, pretenţiile şi aşteptările faţă de profesia didactică au crescut considerabil, sunt permanent legate de progresul şi dinamica dezvoltării societăţii, care au influenţat direct procesul de învăţare. În noul context de învățare, este firesc schimbarea rolurilor profesorului, care nu mai poate fi singura sursă de transmitere a cunoștințelor. Acest articol abordează problema rolurilor profesorului în contextul învățării constructiviste. |
||||||
Cuvinte-cheie constructivism, profesor constructivist, învăţare centrată pe elev, experiențe de învățare, gândire critică, creativitate, constructivism, constructivist teacher, student-centered learning, learning experiences, critical thinking, creativity |
||||||
|