Articolul precedent |
Articolul urmator |
72 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 14:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Competențele-cheie și problema integrării învățării. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 35-44. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 35-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul argumentează necesitatea reconfigurarii actualului proces de învățare spre dezvoltarea competențelor cheie, care sunt stabilite de Codul Educațional ca obiective finale ale procesului educațional din R. Moldova. Articolul discută, de asemenea, corelația competențelor disciplinare cu competențele transdisciplinare/ cheie, precum și integrarea conținutului instruirii, evidențiind rolul abordărilor inter și trans-curriculare în creșterea eficienței procesului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire/învățare, process educaţional, conținut curricular, integrare, competențe cheie, obiectiv educaționale, instruction/learning, educational process, curricula content, integration, key competencies, educational objectives |
||||||
|