Competențele-cheie și problema integrării învățării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
72 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 14:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.3 (67)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Competențele-cheie și problema integrării învățării. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 35-44. ISBN 978-9975-46-859-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale"
Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023

Competențele-cheie și problema integrării învățării

CZU: 37.013.3

Pag. 35-44

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2024


Rezumat

Articolul argumentează necesitatea reconfigurarii actualului proces de învățare spre dezvoltarea competențelor cheie, care sunt stabilite de Codul Educațional ca obiective finale ale procesului educațional din R. Moldova. Articolul discută, de asemenea, corelația competențelor disciplinare cu competențele transdisciplinare/ cheie, precum și integrarea conținutului instruirii, evidențiind rolul abordărilor inter și trans-curriculare în creșterea eficienței procesului educațional.

The article argues for the need to reconfigure the current learning process towards the development of key competencies, which are set by the Educational Code as final objectives of the educational process in R. Moldova. The article also discusses the co-relation of disciplinary competencies with trans-disciplinary / key competencies, as well as the integration of the content of instruction, highlighting the role of inter- and trans-curricula approaches in enhancing the efficiency of the educational process.

Cuvinte-cheie
instruire/învățare, process educaţional, conținut curricular, integrare, competențe cheie, obiectiv educaționale,

instruction/learning, educational process, curricula content, integration, key competencies, educational objectives